piątek, 15 czerwca 2012

Początek czegoś nowego?

Od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się przeróżnymi blogami, za pomocą których możemy podzielić się naszymi zainteresowaniami z innymi.
Dlatego pewnego dnia zawzięłam się i oto jest. Mój nowy blog :)

Chciałabym uwiecznić moje skromne podróże po świecie, opisując kulturę, język i zwyczaje ludzi danego kraju, w którym byłam. Będzie on, na początku, dotyczył Włoch i w mniejszym stopniu Francji ale mam nadzieję, że w nieokreślonym czasie będę mogła poszerzyć swoją listę.

Zapraszam do wspólnej podróży po nieznanym dla mnie świecie!

PS. mile widziane są komentarze dotyczące moich postów, a także sposobu prowadzenia blogu. :)






2 komentarze:

  1. Świetna tematyka bloga, akurat te dwa państwa mnie interesują, chciałabym je kiedyś bardzo dokładnie zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Włochy ubóstwiam!!! może dlatego, że najbardziej znam ten kraj. Miałam okazję spędzić tam łącznie 3 miesiące i nie żałuję!! Co do Francji to często jeżdżę tam na narty.
      a dlaczego chciałabyś zwiedzić akurat te kraje?

      Usuń